Klaipėdos Baltijos gimnazija

Kviečiame susipažinti su Klaipėdos Baltijos gimnazija     

Kas yra Klaipėdos Baltijos gimnazija?

Klaipėdos Baltijos gimnazija yra mokykla.

Toliau, Klaipėdos Baltijos gimnazija bus vadinama Gimnazija.

Gimnazija yra Klaipėdoje.

Gimnazijos adresas yra

Baltijos pr. 51.
 

Gimnazijoje mokosi: 

  • 9 klasės mokiniai, 
  • 10 klasės mokiniai, 
  • 11 klasės mokiniai, 
  • 12 klasės mokiniai.

Ką mokiniai veikia gimnazijoje?

Gimnazijoje mokiniai mokosi, pavyzdžiui:

  • lietuvių kalbos,
  • matematikos,
  • biologijos,
  • istorijos,
  • muzikos,
  • dailės.

Mokiniai dalyvauja įvairiuose renginiuose, pavyzdžiui: 

  • sporto varžybose,

  • inžineriniuose projektuose.

Tai yra užsiėmimas.

Jo metu mokiniai
kuria ir stato kažką naujo.

Taip pat mokiniai:

  • šoka,

piešia ir tapo,

vaidina.

Kas dirba gimnazijoje? 

 

  • Direktorius.

Jis vadovauja gimnazijai. 

  • Mokytojai.

Jie moko mokinius.

  • specialusis pedagogas.

Jis padeda mokiniams,

kuriems yra sunkiau mokytis

  • socialinis pedagogas.

Jis padeda mokiniams 

spręsti problemas. 

Pavyzdžiui, padeda mokiniui,

jeigu jis pykstasi su kitais.

Kada gimnazija dirba

Gimnazija dirba:

  • pirmadienį,

  • antradienį,

  • trečiadienį,

  • ketvirtadienį,

  • penktadienį.

 

Gimnazija dirba

nuo 8:00 iki 16:45 valandos.

 

Pietūs gimnazijoje vyksta

nuo 12.00 iki 12.45 valandos.

 

Kartais gimnazija dirba 1 valanda trumpiau.

Taip būna:

  • kiekvieną penktadienį,

  • dieną prieš šventę.

Norite daugiau sužinoti 
apie gimnaziją?

 

Spauskite mėlyną eilutę apačioje:

https://baltijosgimnazija.lt/

Jums atsidarys interneto puslapis.

Čia rasite įvairios informacijos

apie gimnaziją.

Interneto puslapyje sužinosite:

  • kaip dirba mokytojai,

  • kaip mokiniai mokosi,

  • kokią pagalbą gali gauti mokiniai ir tėvai,

  • ką reikia daryti, 

jeigu norite lankyti gimnaziją.

 

Interneto puslapyje taip pat sužinosite 

visas gimnazijos naujienas.

Jeigu turite klausimų,

paskambinkite mums.

 

  • Direktoriaus telefono numeris yra

+370 4 634 5920.

  • Administratoriaus telefono numeris yra

+370 4 634 6167.

Jūs taip pat galite mums parašyti

elektroninį laišką.

Gimnazijos elektroninio pašto adresas yra

rastine@baltijosgimnazija.lt

Autoriai

  • Tekstą lengvai suprantama kalba rengė Daiva Klimkienė.
  • Tekstą lengvai suprantama kalba redagavo Miglė Baltrūnaitė.
  • Tekstą lengvai suprantama kalba vertino Kristina Meigytė.
  • Teksto vertinimą koordinavo Indrė Nagumanova.
     

Iliustracijų šaltiniai:


Šis tekstas yra parašytas lengvai suprantama kalba

Lengvai suprantama kalba reikalinga žmonėms, kuriems yra sunku skaityti ir suprasti įprastus tekstus. Lengvai suprantama kalba padeda jiems sužinoti naujos informacijos.

Tokių tekstų jau yra įvairiose pasaulio šalyse.

Lengvai prieinama kalba - ikonos

© Europos lengvai suprantamos kalbos simbolis.

Daugiau informacijos


  • Priėmimas į gimnaziją
  • Erasmus+ projektai
  • Elektroninis dienynas
Pamokų laikas
2. 08.55—09.40
  • 1. 08.00—08.45
  • 2. 08.55—09.40
  • 3. 09.50—10.35
  • 4. 11.00—11.45
  • 5. 12.10—12.55
  • 6. 13.05—13.50
  • 7. 14.00—14.45
  • 8. 14.55—15.40
Renkuosi mokyti